dimecres, 21 de desembre del 2011

Puig d'Esquers - Conducció amb BTT

Ruta de 60km i un desnivell positiu acumulat de 1500m i 1800m ( el grup que va pujar fins a dalt de Puig d'Esquers.)
Sortim de l'institut cap a les 8:45-9:00 del matí, fem una primera hora d'aiguamolls (planer) fins arribar a Garriguella, ens dirigim direcció Llançà passant pel Puig d'Esquers, Un cop al puig d’Esquers es van fer dos grups un que anava directe fins a Mas Patiràs i un altre que pujava fins a dalt de tot. La pujada que pujava fins a dalt de tot era bastant dura. De baixada vam anar tots junts fins a Llançà passant per un corriol voluntari. Un cop vam ser a Llançà, vam dinar tots junts: vam sortir de llançà i vam anar fins a Port de la Selva vorejant el mar pel passeig marítim. Un cop a Port de la Selva vam anar fins a Selva de Mar que allà era on començava la gran pujada de el coll de Sant Genís. En aquella pujada tothom anava el seu ritme fins arribar en el coll de sant genís. Un cop allà ens vam reagrupar i vam baixar de forma ordenadament el corriol que era molt bonic perque des de allà es veia un posta de sol. En el corriol hi va haver unes caigudes però ningú es va fer mal. Vam acabar arribant per la carratera i allà és va acabar la ruta.(Albert Paret)

Untitled from Cesk Torrent on Vimeo.