dimecres, 25 de gener del 2012

Guiatge BTT: Cap de Creus Sud (B)

Avui hem fet la ruta Cap de Creus Sud. Hem començat amb el power point a les 8 del matí i han estat 3 quarts d'hora explicant. A les 9 hem sortit. Hem fet dos grups i hem anat direcció Canyelles, hem pujat una rampa fins acabar a l'entrada del test. Allà hi havia per escollir un corriol o pista, en el meu cas, hem baixat per el corriol. Després ens hem trobat tots a cala Montjoi, on ens han fet una breu explicació del Bulli.A continuació hem marxat cap a Cadaqués, hem fet una pujada contundent, i al arribar adalt de la pujada hem contemplat les vistes un xic limitades per l'explicació que feien i després ens hem dirigit baixant a Cadaqués. Al arribar al poble ens hem parat a la primera plaça per dinar i hem vist un estricte jurat opinant sobre la ruta. Al acabar d'opinar i d'aprendre que és el que hem de fer per ser millors guies ens hem dirigit a Roses passant per l'antic camí que utilitzaven abans la gent per anar de Roses a Cadaqués. Un cop acabat aquell camí ens hem dirigit a el Pla d'en Causa i alla hem agafat un corriol que ens ha deixat a el Mas de l'Alzeda i un cop allà hem agafat direcció el Mas Oliva i hem tornat a l'institut.